Bokning, ändring, avbokning

Vad gäller?

wpid-img_20140603_190658.jpg


Debitering

Avbokning 24 timmar innan behandlingens starttid  – ingen debitering

Avbokning senare än 24 timmar innan behandlingens starttid – Debitering av hela kostnaden

Uteblivet besök – Debitering av hela kostnaden

Avbokning via sms, facebook eller mejl – Debitering av hela kostnaden


Du, Kunden vill boka en tid hos oss..

Bokning sker ENDAST via telefonummer 0480 – 49 14 14.
D.v.s INTE via mejl, facebook eller sms.

Varför?
P.g.a att vi inte har tiden att sitta och skicka melj och meddelanden fram och tillbaka när vi sitter med kund. Att svara på ett telefonsamtal går fortare och fungerar smidigare för oss och det blir alltså bättre för dig som kund när du väl sitter och får din behandling gjord.


Du, Kunden behöver ändra en tid hos oss;

Du måste höra av dig via telefon 0480 – 49 14 14 senast 24 timmar innan din behandlings starttid. INTE via mejl, facebook eller sms.

Varför?
För att vi behöver tid på oss att meddela en annan kund som väntar på sin tur att det nu finns en ledig tid.
Om vi inte har möjligheten att boka in en annan kund så förlorar vi en ca fjärdedel av vår inkomst den dagen, det blir en fjärdedel av vår månadslön om alla dagar skulle se ut så.


Du, Kunden behöver avboka din tid hos oss;

Även här, Du måste höra av dig via telefon 0480 – 49 14 14 senast 24 timmar innan din behandlings starttid. INTE via mejl, facebook eller sms.

Varför?
Samma anledning som vid ändring av tid.


Vi tar heller INTE emot återbud eller ändring av tider via mejl, facebook eller sms.

Varför?
Vi kollar varken mejl eller facebook speciellt ofta när vi sitter med kunder. Inte heller sms, vi har inte tid. När vi är lediga ligger telefonen kvar på salongen så det enda vi kan kontrollera hemifrån är telefonsvararen. Därför går det bra att lämna ett meddelande minst 24 timmar innan din behandlings starttid även under kvällar och helger.


Kom i tid till din behandling, vi låter inte nästa kund vänta utan det är din behandlingstid som blir lidande. Hinner vi inte med någon behandling debiterar vi dig hälften av kostnaden.

Vi bokar en tid med dig som kund och vi lovar att vi inte ger bort den till någon annan, precis som du lovar att dyka upp på den avtalade tiden.


Tack för att du respekterar vår tid och andra kunders önskan om lediga tider ♥

20146

Comments

  1. Pingback: 2016 | Glam Nails

Kommentera